Winnaar NMS 2019

 

Eline Dirksen

 

Eline kende nog niemand toen ze op donderdag het Kontakt der Kontinenten binnen stapte. Maar in deze twee dagen heeft ze het ontzettend leuk gehad met alle enthousiaste studenten en deelnemende bedrijfsleden. Lees hieronder meer over haar ervaring!
 

Eline Dirksen ZW.jpg

Wat heeft jou doen besluiten om aan de NMS mee te doen?   

Nadat ik in contact kwam met de NMS leek het mij een leuke en interactieve manier om kennis te maken met verschillende bedrijven op de (marketing) arbeidsmarkt. Daarnaast is het natuurlijk ook een ideale plek om erachter te komen of deze bedrijven bij je passen in een ongedwongen en gezellig sfeer.

 

Welk bedrijf heb je bezocht tijdens de inhousedag en hoe heb je dit ervaren?

Ik ben langs geweest bij Greenhouse Group in Eindhoven. Een heel erg leuk en innovatief bedrijf op het gebied van digital advertising (en nog veel meer). Waar we met 6 groepjes aan de slag gingen met een case over de Audi E-tron. Het was tof om te zien hoe je in een korte tijd toch allemaal met andere ideeën kunt komen!

 

Aan welke cases heb je gewerkt tijdens de finaledagen en hoe vond je deze?

Tijdens de NMS heb ik deelgenomen aan twee retail cases, van onder andere Perfetti van Melli en Jacobs Douwe Egberts, waar we op zoek gingen naar een idee voor meer bekendheid en het vergroten van sales. Daarnaast heb ik ook een kijkje kunnen nemen in een meer data gedreven marketing bedrijf, namelijk Oxyma - A merkle company, waar we een oplossing bedachten om klanten langer te binden aan een fashion bedrijf. Erg leuk om binnen het veld van marketing zulke diverse cases te mogen oplossen en te zien hoe deze vraagstukken een rol spelen binnen verschillende marketing functies.

 

Wat heb je aan de NMS overgehouden?

Een leuke en leerzame ervaring en een enorm uitgebreid netwerk. Ik kende namelijk nog niemand toen ik op donderdag het Kontakt der Kontinenten binnen stapte. Maar in deze twee dagen heb ik het ontzettend leuk gehad met alle enthousiaste studenten en deelnemende bedrijfsleden.

 

Welke gouden tip zou je aan de deelnemers van de NMS 2020 mee willen geven?

Wees niet bang om wat ideeën op tafel te gooien. Na een korte brainstormsessie komen er vaak de leukste ideeën naar boven om zo een creatieve oplossing te kunnen presenteren. Laat je inspirerende door de bedrijfspresentaties en wees niet bang om bedrijven aan te spreken als ze je interessant lijken, zo kun je zien of het iets voor jou is en wellicht biedt het mogelijkheden voor in de toekomst!

 

Deelnemende bedrijven 2019

Houd de social media in de gaten voor updates

Perfetti van Melle.png google_PNG19644-2.png Frisse Blikken - no background (1).png Unilever.png PH&C.png RTL.png Oxyma.png JDE.png Hilti.png Tata_Steel_Logo.svg-2.png Nestle.png Wavemaker Final_Logo (1).png Nielsen.png Cmotions.png Hallmark.png NIMA no-background.png Ruigrok Netpanel uitgesneden.png Nescio.png greenhousegroup (2).png