dagen
Uren
Min.
Sec.
De Nationale Marketing Strijd is het grootste marketing recruitment evenement voor universitaire studenten georganiseerd door de Marketing Associatie Nederland (MAN). Het evenement is gericht op studenten van Nederlandse topuniversiteiten in de laatste fase van hun studie die affiniteit hebben met marketing. De Nationale Marketing Strijd is uniek, omdat het de interactiviteit tussen bedrijven en studenten als uitgangspunt heeft. De bedrijven krijgen de kans om studenten "in actie" te zien met real-life cases in teams met andere studenten die ze nog niet kennen. Dit kan zijn tijdens de door onze partners georganiseerde inhousedagen voorafgaand aan de Nationale Marketing Strijd, of tijdens de finaledagen in februari.
De Nationale Marketing Strijd is het grootste marketing recruitment evenement van Nederland en richt zich op aanstormende marketingtalenten die aan het begin van hun carrière staan. Op 7 & 8 februari 2019 hebben 100 vooraf geselecteerde topstudenten van Nederland gestreden om de felbegeerde titel ‘Grootste Marketing Talent 2019’ met de daaraan verbonden geldprijs van €2.000,-. Afgelopen jaar was het alweer de 29e editie van de Nationale Marketing Strijd die wederom plaatsvond in de provincie Utrecht!
De Nationale Marketing Strijd biedt uw bedrijf dé uitgelezen kans om in contact te komen met high potentials van verschillende topuniversiteiten door heel Nederland. Door middel van cases en bedrijfspresentaties kunt u uw bedrijf op de kaart zetten als gewilde werkgever. Naast cases en bedrijfspresentaties zijn er andere aangelegenheden om persoonlijk contact te leggen met de studenten, zoals inhousedagen, recruitment lunches en -diners, een borrel en een eindfeest.
Afgelopen jaar werd de strijd gestreden op 7 & 8 februari 2019. De Inhousedagen vormden het begin van de Nationale Marketing Strijd 2019 en vonden enkele weken voor het evenement plaats. Tijdens het tweedaagse evenement werd de strijd tussen de studenten vervolgd, met als kers op de taart de Finale. De deelnemers namen het tegen elkaar op in teams, elk bestaande uit 4 à 5 studenten van verschillende universiteiten. Gedurende de verschillende rondes werkten de teams aan uitdagende marketingcases en presenteren die aan uw organisatie. De rondes werden afgewisseld met recruitment lunches en -diners en ’s avonds waren er alternatieve activiteiten georganiseerd. Het evenement werd afgesloten met de bekendmaking van de winnaar, gevolgd door een eindfeest.
Kortom: de Nationale Marketing Strijd is een uniek evenement en biedt vele mogelijkheden. Grijp deze kans!
Persoonlijk contact
De Nationale Marketing Strijd biedt een platform om uw organisatie te profileren als potentiële werkgever. Door een balans te creëren tussen formele en informele activiteiten leert men elkaar kennen op zowel professioneel als persoonlijk vlak. Verschillende activiteiten (zoals een inhousedag, speeddate of een recruitmentdiner) zorgen ervoor dat de
studenten inhoudelijk kennismaken met uw bedrijf.
Selectieprocedure
Jaarlijks melden meer dan honderd studenten vanuit heel Nederland zich aan om deel te nemen aan de strijd. Uw bedrijf krijgt vervolgens de mogelijkheid om een deel van de studenten te selecteren op basis van hun cv’s. Zo kunt u zelf bepalen wie u wilt ontmoeten.
Nationaal bereik
De Nationale Marketing Strijd wordt landelijk gepromoot. Studenten reizen vanuit Amsterdam, Rotterdam, Groningen, Maastricht en Tilburg af naar de provicie Utrecht, om deel te nemen aan de NMS. Tevens worden partners van de NMS meegenomen in het marketingplan.
U kunt vrijblijvend contact met ons opnemen!