#

Waarom deelnemen aan de nationale marketing strijd?

 

  • Kom in contact met interessante bedrijven

 

  • Ontmoet studenten uit heel Nederland en verbreed je netwerk

 

  • Vergroot je marketing kennis

 

  • Win €2.000!

 

WAT IS DE NATIONALE MARKETING STRIJD?

 

De Nationale Marketing Strijd is het grootste marketing recruitment evenement voor universitaire studenten georganiseerd door de Marketing Associatie Nederland (MAN). Het evenement is gericht op studenten van Nederlandse topuniversiteiten in de laatste fase van hun studie die affiniteit hebben met marketing. De Nationale Marketing Strijd is uniek, omdat het de interactiviteit tussen bedrijven en studenten als uitgangspunt heeft. De bedrijven krijgen de kans om studenten "in actie" te zien met real-life cases in teams met andere studenten die ze nog niet kennen. Dit kan zijn tijdens de door onze partners georganiseerde inhousedagen voorafgaand aan de Nationale Marketing Strijd, of tijdens de finaledagen in februari.

legend.jpg

 

 

INHOUSEDAGEN

 

De inhousedagen van de Nationale Marketing Strijd 2019 hebben plaatsgevonden op locatie bij de bedrijven. Iedere deelnemer van de Nationale Marketing Strijd diende een inhousedag bezocht te hebben. Tijdens de inhousedag vond de eerste ronde van de NMS plaats. In deze ronde worden er willekeurige teams gevormd van 4 à 5 studenten. Deze teams werden niet ingedeeld op stad van herkomst, waardoor je nog meer mensen leert kennen. Een van de onderdelen van de inhousedag is dus het maken van de eerste marketing case, en hier krijg je dus ook ruimschoots de tijd voor.

 

Aan het einde van de dag volgden de presentaties van de verschillende groepen die vervolgens  zijn beoordeeld door de jury van het desbetreffende bedrijf. Aan de hand van de gescoorde punten tijdens de inhousedag zijn de 100 beste studenten doorgaan naar de finaledagen op 7 & 8 februari 2019. Het is dus belangrijk dat je goed scoort tijdens de inhousedag, want hier zal de strijd al los barsten. Naast het maken van een marketing case zul je tijdens de inhousedag bijvoorbeeld een rondleiding krijgen en is er een borrel. Zo leer je het bedrijf dus goed kennen! 

 

 

 

INSCHRIJFPERIODE

 

 

Zoals de naam van het evenement al aangeeft gaat het om een "strijd". Na de promotiedagen bij de universiteiten door het hele land, melden studenten zich aan voor dit evenement door het inzenden van hun CV. De bedrijven die de inhousedagen organiseren krijgen allen de CV's van de studenten toegestuurd en zij maken een selectie van de, in hun ogen, beste studenten. Op basis van deze selectie en de beschikbaarheid van de studenten selecteert de organisatie de deelnemers en verdeelt ze in teams over de inhousedagen. De inschrijvingen zijn gesloten. Houd de website of social media in de gaten voor updates!

Meer weten?
studenten pagina.jpg

Deelnemende bedrijven 2019

Houd de social media in de gaten voor updates

Perfetti van Melle.png google_PNG19644-2.png Frisse Blikken - no background (1).png Unilever.png PH&C.png RTL.png Oxyma.png JDE.png Hilti.png Tata_Steel_Logo.svg-2.png Nestle.png Wavemaker Final_Logo (1).png Nielsen.png Cmotions.png Hallmark.png NIMA no-background.png Ruigrok Netpanel uitgesneden.png Nescio.png greenhousegroup (2).png