• Inhousedagen

Inhousedagen

De inhousedagen van de Nationale Marketing Strijd 2018 vinden plaats op locatie bij de bedrijven. Iedere deelnemer van de Nationale Marketing Strijd dient een inhousedag bezocht te hebben. 

De inhousedagen zullen plaatsvinden op de volgende data:

Dinsdag 16 januari: Ormit
Woensdag 17 januari: PH&C
Vrijdag 19 januari: Dept Agency
Vrijdag 19 januari: RTL
Vrijdag 26 januari: Hooghoudt
T.b.a.: Hilti 

Aan het einde van de dag volgen de presentaties van de verschillende groepen die vervolgens beoordeeld zullen worden door de jury van het desbetreffende bedrijf. Aan de hand van de gescoorde punten tijdens de inhousedag zullen de 100 beste studenten doorgaan naar de finaledagen op 7, 8 en 9 februari 2018. Het is dus belangrijk dat je goed scoort tijdens de inhousedag, want hier zal de strijd al los barsten.
Tijdens de inhousedag vindt de eerste ronde van de NMS plaats. In deze ronde worden er willekeurige teams gevormd van 4 à 5 studenten. Deze teams zullen niet worden ingedeeld op stad van herkomst, waardoor je nog meer mensen leert kennen. Een van de onderdelen van de inhousedag is dus het maken van de eerste marketing case, en hier krijg je dus ook ruimschoots de tijd voor. Naast het maken van een marketing case zul je tijdens de inhousedag bijvoorbeeld een rondleiding krijgen en is er een borrel. Zo leer je het bedrijf dus goed kennen!  

Je zult een inhousedag bezoeken van 1 van de volgende bedrijven: 

                    Hilti                    

 

DEPT

Ormit

      RTL

 

Hooghoudt

PH&C