• Deelnemende bedrijven

Deelnemende bedrijven

 Hieronder is informatie te vinden over de partners van de NMS. Deze pagina zal worden ge-update zodra er nieuwe partners binnen zijn. Interesse in partner worden van de NMS 2018? Neem dan even contact met ons op.

 


Nestlé is ’s werelds grootste voedingsmiddelenconcern en bekend van merken als MAGGI, NESCAFÉ en KITKAT. Bij Nestlé streven we constant naar de beste kwaliteit en service. Ze dragen op een nuchtere manier zorg voor lekkere, goede en gezonde voeding, waarbij je ‘goed voelen’ centraal staat. Zo wil Nestlé meehelpen aan een leuk en goed leven, ofwel, Nestlé: Good Food, Good Life. Binnen Nestlé Nederland heerst een open, informele en persoonlijke cultuur. Van elkaar leren staat centraal. Er is ruimte voor ondernemerschap en vrijheid van denken en handelen. Samenwerken is erg belangrijk. Nestlé medewerkers hebben een sterke werkethiek, loyaliteit en bedrijfstrots. Op het hoofdkantoor in Amstelveen werken ruim 400 mensen.


 Ruigrok Netpanel

 

Ruigrok | NetPanel is gespecialiseerd in kwalitatief en online kwantitatief onderzoek. Zo doen zij bijvoorbeeld onderzoek naar de customer journey die een klant maakt, winkel beleving, marktpotentie en klanttevredenheid. 

Ruigrok | NetPanel werkt met de 3 P's: Plezier, Persoonlijk en Pragmatisch. Plezier is gerelateerd tot de respondent, ze zijn namelijk altijd opzoek naar manieren om onderzoek leuker te maken. Want, meer plezier zorgt voor betere resultaten. Ook zorgen ze voor Plezier voor de opdrachtgever, die kan namelijk direct met de resultaten aan de slag. Persoonlijk is Ruigrok | Netpanel omdat ze maatwerk leveren voor de klant, en is er ieder halfjaar een 'shuffle' op de werkvloer. Zo worden de kwaliteiten van iedereen volledig benut. Tenslotte Pragmatisch, omdat ze concrete hadvatten bieden voor opdrachtgevers die direct en snel met de resultaten aan de slag kunnen.


 

 Hilti

 

Bij Hilti produceren en ontwerpen ze geavanceerde machines, software en leveren ze diensten voor professionals in de bouwsector. Elke dag leveren ze met hun technologieën een bijdrage aan indrukwekkende bouwkundige projecten. Van de wereldberoemde Japanse bullet trein tot tunnels voor metronetwerken in wereldsteden. Hilti is partner in de bouw voor de gehele duur van een bouwproject. Van ontwerp- en rekensoftware tot producten en gereedschap voor de bouwplaats. Hierdoor levert Hilti dus het volledige pakket.

In 1941 is Hilti gesticht in Liechtenstein. Sindsdien is het uitgegroeid van een kleine familieonderneming tot een belangrijke speler op de wereldmarkt. Hilti heeft meer dan 20.000 werknemers en vestigingen in meer dan 120 landen. Hierdoor is Hilti een van de grootste spelers ter wereld geworden in de bouwsector.


 

 Dept

 

DEPT Agency vertegenwoordigt een internationaal netwerk van toonaangevende digital agencies. Door creativiteit, technologie en data te combineren leveren zij digital products en services die merken op de kaart zetten. Hierdoor kunnen ze alles bieden wat een digital business nodig heeft. Dit varieert van nieuwe strategische posities, nieuwe websites tot SEO strategieën.

DEPT Agency heeft verschillende kantoren in Europa en Amerika, en heeft in totaal 500 medewerkers. Zoals gezegd, is DEPT Agency een netwerk van digital agencies. De verschillende agencies die tot DEPT Agency behoren zijn TamTam, a friend of mine, Second Degree, Expand Online, Building Blocks, Studio Dumbar, BE EXCELLENT, Trust Agents, Unskippable, eBrella, Webfactory en Tricode.


 

OrmitORMIT maakt organisaties succesvoller door het vinden, ontwikkelen en verbinden van toptalent dat de potentie heeft om het perspectief van organisaties te veranderen. Jonge en slagvaardige mensen die de uitdagingen van deze tijd begrijpen, bewust koersen op de gestelde doelen en prioriteiten stellen. Uniek talent dat het beste uit zichzelf en anderen weet te halen. Deze toptalenten doorlopen het ORMIT-traineeship waarin zij gestimuleerd worden om het beste uit zichzelf te halen. Zo ontwikkelen zij hun unieke talenten en leveren direct resultaat aan verschillende organisaties.

ORMIT is een zelfstandige organisatie met vestigingen in De Bilt en Brussel. Er werken circa 200 bevlogen en betrokken medewerkers. Zij willen het beste, het succesvolste en leukste bedrijf voor alle stakeholders zijn.


 

JDEJacobs Douwe Egberts is een wereldwijd koffie en thee bedrijf met klanten in meer dan 100 verschillende landen. Dit doen zij met verschillende merken zoals Tassimo, Moccona, Senseo, L’OR, Douwe Egberts, Super, Kenco, Pilao & Gevalia. JDE gelooft erin dat iedereen recht heeft op het kopje koffie waar zij van houden. Daarnaast komt de drive van JDE door de passie voor koffie en thee, het zorgen voor mensen en respect voor het millieu. 

Alleen al in Nederland werken er meer dan 2100 koffiekampioenen samen om bij te dragen aan het succes van toonaangevende merken zoals Douwe Egberts, Senseo en Pickwick. Ze bieden medewerkers uit alle disciplines - van Sales en Marketing tot Techniek en Supply Chain - volop kansen om vandaag een bijdrage te leveren aan de koffie- en theebelevenis van morgen.


 

MotivactionMotivaction is een onafhankelijk marktonderzoeks- en adviesbureau. Zij onderzoeken de waarden, motieven en leefstijl van mensen en organisaties. Dit doen zij aan de hand van segmentatieonderzoek, doelgroepanalyse, shopper onderzoek, communicatie(neuro)onderzoek en internationaal marktonderzoek. Motivaction weet marktonderzoek naar een hoger niveau te tillen doordat zij handelingsperspectieven bieden die nauw aansluiten bij marktontwikkelingen. Motivaction is een marktonderzoeksbureau dat zakelijke belangen, academische diepgang en maatschappelijke drijfveren combineert en vertaalt naar concrete kansen.

Motivaction is opgericht in 1984 en heeft 90 vaste medewerkers. Bij Motivaction draait het om de balans te vinden tussen een professionele, taakgerichte, kennisintensieve organisatie en een mensgerichte organisatie waar plaats is voor betekenisvol werk. Bij Motivaction doe je meer dan alleen je werk. Ze staan altijd open voor enthousiaste en gedreven mensen die hen kunnen helpen de impact bij de opdrachtgevers te vergroten. 


 

Oxyma

 

Volgens Oxyma is een goede omni-channel strategie de sleutel tot goede klantervaringen. De waarde voor bedrijven en klanten wordt gecreëerd doordat Oxyma expertise heeft op vier gebieden: Process, Technology, Creative en Insights. Samenwerken met Oxyma leidt tot innovative (directe) marketing methodes, concepten en technieken. Samen met de Oxyma consultants wordt een omni-channel strategie opgezet, de data-scientists transformeren data naar inzichten en de engineers zorgen voor de implementatie van de omni-channel strategie. Uiteindelijk zorgt Oxyma ervoor dat de marketingstrategie van hun klanten beter gaat presteren.

 

Oxyma is 15 jaar geleden opgericht en heeft meer dan 300 medewerkers gespecialiseerd op het gebied van marketing en IT. Oxyma werkt samen met bedrijven zoals Pon, KPN en KLM en is gevestigd in Rotterdam. 

 


Albert Heijn

 

Bij Albert Heijn hebben ze één grote missie: de klanten iedere dag weer inspireren. Daarnaast stellen ze zichzelf als doel om iedere dag weer een beetje beter te worden: een betere plek om te winkelen, een betere plek om te werken, maar ook om een betere buur te zijn. Als oudste nog bestaande supermarktketen van Nederland vullen ze dagelijks zo'n vijf miljoen borden. 

 

Samen met ruim 1200 betrokken professionals werken ze aan de ondersteuning van de meer dan 900 winkels van Albert Heijn in Nederland, België en Duitsland vanuit het hoofdkantoor. En vergeet hun allergrootste winkel niet: AH online. Albert Heijn heeft op het hoofdkantoor enthousiastelingen nodig, vakmensen met een sterke visie, daadkracht én vernieuwende ideeën, mensen die grenzen willen verleggen. Zo hebben ze impact op het dagelijks leven van hun klanten, waardoor ze hen nog meer weten te binden. Er zijn altijd mogelijkheden voor jouw kennis en vaardigheden.


RTL

Grote kans dat je bij RTL direct denkt aan de tv-zenders waarmee ze in veel Nederlandse huiskamers aanwezig zijn. Maar RTL is meer dan tv alleen... Zo zijn ze door hun digitale activiteiten, zoals RTLXL, Buienradar, Videoland, NLziet, een netwerk van YouTube-kanalen, verschillende programmawebsites en apps, inmiddels ook uitgegroeid tot een van de grootste spelers op de digitale markt.

 

RTL heeft 950 medewerkers en is gevestigd in Hilversum, Amsterdam en Rotterdam. 


 

PH&C

Werken bij Pensioenfonds Horeca & Catering is uitdagend en afwisselend. PH&C is een innovatieve organisatie die altijd zoekt naar manieren waarop onze dienstverlening beter en goedkoper kan. De pensioenwereld is continu in beweging. Er verandert veel in wet- en regelgeving en in de behoeften van werkgevers en werknemers. Dit vraagt van jou dat jij je verplaatst in de belevingswereld van onze klanten en ideeën aandraagt hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Centraal in de organisatie staan twee Marktbewerkingsteams, een voor deelnemers en een voor werkgevers. Daarin werken collega’s multidisciplinair samen om de klanten optimaal te bedienen met innovatieve bedieningsconcepten en gebruikersvriendelijke portalen. Ieder vanuit hun eigen expertise, maar met een duidelijk gezamenlijk doel. Daarnaast kennen ze specialistische teams met kennis op het gebied van ICT, Gegevenslogistiek, Vermogensbeheer, Finance Control & Audit, Bestuur & Strategie, HRM.

 

Met ruim 140 collega’s in Zoetermeer werken we hard om te zorgen voor een passend pensioen voor
1,2 miljoen deelnemers uit de horeca en catering. Wij streven er ieder dag naar om onze klanten zo goed, goedkoop en gastvrij mogelijk te bedienen.Wil jij werken bij een moderne, ambitieuze en klantgerichte organisatie? Ben je ondernemend en wil je jezelf blijvend ontwikkelen? Dan zijn wij misschien op zoek naar jou.


 

VINCI Energies

In een steeds veranderende wereld richt VINCI Energies zich op netwerken en integratie, optimalisatie van prestaties, energie-efficiency en data. Dat doen ze om de uitrol van nieuwe technologieën te versnellen en om twee belangrijke veranderingen te ondersteunen: de digitale transformatie en de energietransitie. Als belangrijke speler in een continu veranderende wereld werkt VINCI Energies op het kruispunt van de belangrijkste vraagstukken die de samenleving vandaag en morgen uitdagen. Zoals de groeiende vraag naar energie en vervoer, de optimalisatie van industriële processen, de verbetering van energieprestaties en de veranderingen van de vraag in de telecommunicatiesector. In al deze gebieden weet de VINCI Energies Groep haar verschillende expertises te combineren tot oplossingen die aansluiten bij de eisen van de markt.

VINCI Energies Groep heeft 64500 medewerkers in 1600 business units. Zo opereren ze in 52 landen waarvan er 30 buiten Europa liggen. VINCI Energies laat talent groeien, in 2016 zijn er bijna 3000 jongeren aangeworven en ongeveer 4000 stageplaatsen aangeboden.


 

Unilever

Elke dag maken 2,5 miljard mensen gebruik van producten van Unilever om er goed uit te zien, zich goed te voelen en meer uit het leven te halen. Met meer dan 400 merken die worden verkocht in 190 landen, hebben zij een unieke kans om samen met consumenten duurzaam leven tot gemeengoed te maken. Wanneer consumenten gebalanceerde voedingsmiddelen, heerlijke ijsjes, betaalbare zepen die ziektes bestrijden, luxueuze shampoos of huishoudelijke producten kopen, dan is de kans groot dat zij een van Unilever's merken uitkiezen. Wereldwijd hebben zeven van de tien huishoudens ten minste één product van Unilever. Het assortiment van toonaangevende bekende merknamen zijn onder andere Lipton, Knorr, Dove, Axe, Hellmann’s en Omo. Vertrouwde lokale merken die inspelen op de specifieke wensen van lokale consumenten zijn bijvoorbeeld Calvé, Andrélon en Unox.

Bij Unilever in Nederland werken ruim 3.100 mensen. Unilever heeft hier drie productievestigingen: Hellendoorn (ijs), Oss (soepen, sauzen en rookworst) en Rotterdam (margarine en pindakaas). Daarnaast bevinden zich in Rotterdam Unilevers internationale Corporate Centre – met daarin haar Europese marketing- en innovatiehub – en het kantoor van Unilever Benelux. Ook een van Unilevers zes grote internationale researchlaboratoria is gevestigd in Nederland: Unilever Research & Development in Vlaardingen. Naast alle consumentenproducten heeft Unilever ook een internationaal foodservicebedrijf, Unilever Food Solutions. Dit bedrijf levert producten en diensten aan de professionele voedingsmiddelenbranche (hotels, restaurants, cateraars).

 


People Select Young Professional

 

People Select is een succesvolle headhunter in consumer goods, retail en HR, voor directors, professionals en managers, voor interim en voor vast. Zij zijn een fullservice executive-searchbureau voor opdrachtgevers en voor hun kandidaten. Hun werkwijze kent drie pijlers: persoonlijk contact, directe actie en snel resultaat. De relatie met de opdrachtgever is belangrijk. Hoe meer ze weten en begrijpen van de organisatie, cultuur en managers, hoe beter zij de juiste kandidaten kunnen traceren, interesseren en selecteren. Ze kijken scherp naar ervaring, vakkennis, motivatie, competenties, persoonlijkheid, de chemie met de leidinggevende en de fit met de bedrijfscultuur. Zij geven onderbouwde adviezen aan hun opdrachtgevers en aan hun kandidaten. 

People Select is opgericht in 1998. Om young professionals met 0 tot 4 jaar ervaring effectief te werven is in 2016 het innovatieve recruitmentbureau People Select Young Professional gestart.