• Inhousedagen

Inhousedagen

De inhousedagen van de Nationale Marketing Strijd 2018 vinden plaats op locatie bij de bedrijven. Iedere deelnemer van de Nationale Marketing Strijd dient een inhousedag bezocht te hebben. 

Tijdens de inhousedag vindt de eerste ronde van de NMS plaats. In deze ronde worden er willekeurige teams gevormd van 4 à 5 studenten. Deze teams zullen random worden ingedeeld. Een van de onderdelen van de inhousedag is dus het maken van de eerste marketing case, gegeven door het bedrijf zelf. Naast het maken van een marketingcase zal er tijdens de inhousedag een rondleiding en een borrel zijn.

Aan het einde van de dag volgen de presentaties van de verschillende groepen die vervolgens beoordeeld zullen worden door de jury van het desbetreffende bedrijf. Aan de hand van de gescoorde punten tijdens de inhousedag zullen de 100 beste studenten doorgaan naar de finaledagen op 7, 8 en 9 februari 2018. Tijdens de inhousedagen zal de strijd om de titel van 'Grootste Marketing Talent 2018' al losbarsten.